Veelgestelde vragen

Bestellen

Hoe kan ik bij jullie shoppen?

Shop waar, wanneer en hoe je maar wilt. 24/7

Shop je voor het eerst online?

Bekijk al onze mooie producten en selecteer jouw favoriete items. Deze komen terecht in het virtuele winkelmandje. Klik rechtsboven op de zwarte cirkel. In de zwarte cirkel, jouw winkelmandje, zie je een cijfer. Deze geeft aan hoeveel artikelen je hebt gekozen. Je kunt op ieder gewenst moment wijzigingen aanbrengen aan jouw winkelmandje. Ook kun je de verzendkosten bekijken en het totaalbedrag van de bestelling.

Klaar om te betalen?

Ben je uitgeshopt? Ga dan naar het winkelmandje om de bestelling te plaatsen. Klik op “doorgaan naar afrekenen”. Vul jouw factuur-, en aflevergegevens in. Hierna kun je de betaalwijze selecteren. iDEAL is de meest gebruikte manier om online te betalen. Dit is snel en veilig. Alle betalingen worden verzorgd door de betalingsprovider “Ingenico”. Bekijk de algemene voorwaarden en ga hiermee akkoord. Klik op “bestelling plaatsten”, je wordt nu doorgelinkt naar het betalingsscherm.

Verzending

Levertijd?

Wanneer we jouw bestelling binnen krijgen, gaan we met man en macht aan de slag om de bestelling zo snel mogelijk bij jouw thuis te krijgen. Je kunt uitgaan van een levering binnen 4 werkdagen. (Hoewel we er naar streven om zo snel mogelijk te leveren, kan er vertraging ontstaan door onverwachte gebeurtenissen.) Heb je echt iets met spoed nodig, geef dit dan aan in de opmerkingen bij het bevestigen van de bestelling.

Kan ik mijn pakketje volgen?

Wanneer wij jouw pakketje hebben afgeleverd aan PostNL, ontvang je van hen een track&trace code. Via deze link kun je jouw pakketje volgen.